Intervju med.... INGRID MALMÉN!

Vem är du och varför?
- Jag heter Ingrid och jag är 17 år. Jag tror på en bättre värld. Därför finns jag.

Vad gör du på Livenight 2012?
- Jag är ansvarig för a capella-gruppen Alpacka och Salem Al Fakir samt sång på Bon Iver. Är även med i marknadsföringsgruppen.
Vilket känns roligast?
- Allt är kul för att man får utmana sig själv! Musicera på olika sätt.
Livenight är ju vårt sista projekt på Rytmus, hur känner du inför det?
- Vemod.. men är också väldigt peppad! Det känns som att det sprudlar av kreativitet nu när vi treor får musicera en sista gång tillsammans. Får göra vad vi vill.
Hur känns det att ta studenten?
- Det känns bra. Jag har gått i skolan hela mitt vuxna, medvetna liv så det känns väldigt konstigt att tänka sig att man inte ska tillhöra en sån institution längre, men jag är nyfiken på hur nästa år kommer se ut när jag ska pröva mina vingaaaarrr!
Här är Ingrid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0